Splošni pogoji WTB d.o.o. za uporabnike spletnega mesta preklop.si

(»Splošni pogoji«)

1. Veljavnost in uporaba Splošnih pogojev

Ti Splošni pogoji veljajo za spletno mesto na domeni preklopsi.com, njenih verzijah in njenih poddomenah (»Spletno mesto«), ki ga upravlja družba WTB d.o.o., Ulica Gradnikove brigade 11, 1000 Ljubljana, Slovenija (v nadaljevanju »Upravitelj«).

Ti Splošni pogoji urejajo delovanje Spletnega mesta in zavezujejo vsako osebo, ki obišče Spletno mesto. Ti Splošni pogoji se lahko kadarkoli spremenijo ali dopolnijo brez opozorila ali obvestila.

Upravitelj vljudno prosi osebe, ki se ne strinjajo z vsakokrat veljavnimi Splošnimi pogoji, da ne uporabljajo Spletnega mesta, predvsem pa, da ne uporabljajo storitev, ki jih ponuja Spletno mesto.

2. Informacije o Upravitelju in komunikacija z Upraviteljem

Podatki o upravitelju Spletnega mesta:

Firma: WTB d.o.o. informacijske storitve, d.o.o. (skrajšano WTB d.o.o.)

Naslov: Ul. Gradnikove brigade 11, 1000 Ljubljana,

E-naslov: info@preklop.si. Na ta naslov lahko posredujete svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave. Komunikacija poteka v slovenskem jeziku.

Matična številka: 1623974000

ID za DDV: SI56313748

Vpis v sodni register: Okrožno sodišče v Ljubljani, Slovenija, dne 29.5.2001.

Direktor: Igor Hiti

3. Definicije oseb povezanih s spletnim mestom

»Obiskovalec« je vsaka oseba, ki obišče Spletno mesto in na njem ne odda povpraševanja.

»Uporabnik« je vsaka oseba, ki na Spletnem mestu odda povpraševanje v skladu s točko IV. teh Splošnih pogojev. Uporabnik ohrani svoj status Uporabnika dokler od Upravitelja ne zahteva, da ne želi več biti Uporabnik Spletnega mesta.

»Ponudnik« je ponudnik storitev, ki se mu za namen podaje ponudbe in komunikacije v zvezi s ponudbo posredujejo podatki o Uporabnikovem povpraševanju. Povpraševanja oddana na Spletnem mestu se posredujejo naslednjim Ponudnikom: Telemach Slovenija d.o.o. (več podatkov na https://telemach.si/), TELEKOM SLOVENIJE, d.d. (več podatkov na https://www.telekom.si/), A1 Slovenija, d. d. (več podatkov na https://www.a1.si/) in T - 2 d.o.o. (več podatkov na https://www.t-2.net/) oz. pooblaščeni agent Eksist d.o.o..

4. Oddaja povpraševanja

Z oddajo povpraševanja Uporabnik Upravitelju daje izrecno dovoljenje za uporabo posredovanih podatkov (vključno z osebnimi podatki v skladu s predpisi s področja varstva osebnih podatkov) in potrjuje strinjanje s Splošnimi pogoji in Politiko varstva osebnih podatkov in zasebnosti.

Z oddajo povpraševanja se ne zavezujete k izbiri ali sklenitvi kakršnegakoli razmerja s Ponudniki, izrecno pa soglašate s tem, da bodo podatki v zvezi z vašim povpraševanjem posredovani Ponudnikom in vas Upravitelj in/ali Ponudniki lahko kontaktirajo po telefonu, elektronski pošti ali morebitnem drugem komunikacijskem sredstvu z namenom predstavitve ponudbe. Ponudniki in Upravitelj za ta namen lahko obdelujejo vaše osebne podatke. Ponudnika, s katerim sklenete pogodbo, izberete po lastni presoji in v celoti nosite vse koristi, pravice in obveznosti, ki so posledica takšne izbire.

Upravitelj lahko posreduje povpraševanja vsem ali pa le nekaterim Ponudnikom, ki sodelujejo v sistemu Spletnega mesta. Upravitelj ne odgovarja za ustreznost Ponudnikov, ki jim je posredoval povpraševanje in ne zagotavlja, da bodo posamezni Ponudniki dejansko stopili v stik s posameznim Uporabnikom.

Upravitelj lahko uporablja posredovane podatke za lastno obdelavo, komunikacijo z Uporabniki in ponujanje drugih storitev/blaga Upravitelja po elektronski pošti, predvsem v zvezi s spletnimi mesti, ki jih uporablja Upravitelj, kar vključuje, a ni omejeno na spletna mesta, webthebest.com, preklop.si, preklopsi.com, topkrediti.si, zavarovalnapolica.si, nabavna-asistenca.si. Vsak Uporabnik lahko zahteva, da Upravitelj preneha uporabljati njegov elektronski naslov za zgoraj navedeni namen, in sicer tako, da i) pošlje elektronsko pošto na elektronski naslov naveden v točki II. zgoraj z naslovom odjava (v besedilo vpiše svoje ime in priimek ter GSM številko in e-mail) ali ii) sledi navodilom za prenehanje uporabe naslova elektronske pošte, ki se nahajajo v posameznem elektronskem sporočilu.

5. Izključitev odgovornosti

Spletno mesto načeloma deluje 24 ur na dan, vse dni v letu. Upravitelj si pridržuje pravico, da je lahko zaradi tehničnih ali drugih zapletov delovanje Spletnega mesta onemogočeno in s tem onemogočena ali ovirana uporaba Spletnega mesta in njegovih storitev. Upravitelj nobeni osebi ni dolžan povrniti morebitne škode, ki bi nastala njej ali katerikoli drugi osebi zaradi nedelovanja ali oviranega delovanja Spletnega mesta.

Upravitelj ne odgovarja za komunikacijo med Uporabniki in Ponudniki. Ponudniki stopajo v kontakt z Uporabniki po lastni presoji, Uporabniki pa se samostojno odločajo za morebitno sklenitev poslovnega razmerja s Ponudniki in morajo samostojno preveriti ali so pogoji, ki jim jih ponuja posamezni Ponudnik, za njih ustrezni in sprejemljivi. Morebitna razmerja med Ponudnikom in Uporabnikom so urejena ločeno med posameznimi deležniki in Upravitelj v njih ni vključen ter na nikakršen način ne odgovarja za izpolnitev obveznosti in/ali uveljavitev pravic iz takšnih razmerij.

6. Uporabniki in varstvo osebnih podatkov

Osebni podatki Uporabnikov se obdelujejo v skladu s Politiko varstva osebnih podatkov in zasebnosti. Upravitelj se zavezuje obdelovati osebne podatke v skladu z dobrimi poslovnimi praksami in delovati v skladu z veljavno zakonodajo.

7. Pritožbeni postopki

Upravitelj posluje v skladu z veljavno zakonodajo in se po najboljših močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Uporabnik lahko kakršnokoli pritožbo v zvezi s poslovanjem Upravitelja ali uporabo Spletnega mesta odda pisno na naslov Upravitelja ali prek e-poštnega naslova navedenega v točki II. zgoraj.

Upravitelj bo poslal odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov Uporabnika v najkrajšem možnem času. V primeru, da Uporabnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču.

8. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Upravitelj ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Upravitelj na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

9. Končne določbe

Neveljavnost katerekoli določbe teh Splošnih pogojev, ne glede na razlog neveljavnosti, ne pomeni neveljavnosti teh Splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, ti Splošni pogoji pa veljajo naprej brez te določbe.

Za pravna razmerja med uporabniki in upraviteljem se uporablja pravo Republike Slovenije. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani, Republika Slovenija.

Ti splošni pogoji veljajo od 25.8.2024.


Preverjane in obdelava ocen uporabnikov

1. Zagotavljanje informacij o resničnosti ocen: Na naši spletni strani so objavljene le ocene, ki so jih podali potrošniki, ki so izdelek dejansko kupili ali uporabljali. Pred oddajo ocene vsak uporabnik potrdi, da je izdelek ali storitev resnično uporabil. S tem zagotavljamo, da so vse ocene verodostojne in temeljijo na resničnih izkušnjah.
2. Proces pridobivanja ocen: Vsaka ocena, ki jo prejmemo, gre skozi sistem preverjanja, ki vključuje naslednje korake:

  • Pridobivanje ocen: Ocene pridobivamo neposredno od uporabnikov preko elektronske pošte, spletnega obrazca ali telefonskih klicev. Na ta način zbiramo povratne informacije od naših strank.
  • Preverjanje skladnosti: Prepričamo se, da so komentarji primerni, ustrezni in ne vsebujejo neprimernih vsebin.

3. Obdelava in objava ocen:

  • Objava vseh ocen: Na naši spletni strani objavimo določeno število prejetih ocen, ne glede na to, ali so pozitivne ali negativne. Sponzoriranih ocen ne objavljamo.